Bij deze bied ik de volgende DDR modules aan in versie 1, 2 of 3 waarvan in 3 ook nog eens een desktop en server versie heb.
DDR ( 1 ):
Al deze DDR (1) modules ( 22 stuks ) zijn ooit werkend uit computers gehaald en kan je van mij kopen in een koop voor € 25,- bij jouw thuis bezorgt dus inclusief verzendkosten, maar wel zonder garantie aangezien ze al jaren liggen en diverse verhuizingen hebben meegemaakt maar vooral omdat ik ze niet meer kan testen, heb geen geschikte computer er voor.
Op de afbeeldingen staat duidelijk wat voor geheugen het is en hoe groot de modules zijn.
DUS: 16 modules bij elkaar voor netto € 25,- bij jouw thuis op de deurmat.
DDR2:
Al deze DDR2 modules ( 7 stuks ) zijn ooit werkend uit computers gehaald en kan je van mij kopen in een koop voor € 20,- bij jouw thuis bezorgt dus inclusief verzendkosten, maar wel zonder garantie aangezien ze al jaren liggen en diverse verhuizingen hebben meegemaakt maar vooral omdat ik ze niet meer kan testen, heb geen geschikte computer er voor.
Op de afbeeldingen staat duidelijk wat voor geheugen het is en hoe groot de modules zijn.
DUS: 7 modules bij elkaar voor netto € 20,- bij jouw thuis op de deurmat.
DDR3 Desktop geheugen ( GEEN ECC )
Al deze DDR3 modules ( 9 stuks ) zijn ooit werkend uit computers gehaald en kan je van mij kopen in een koop voor € 30,- bij jouw thuis bezorgt dus inclusief verzendkosten, maar wel zonder garantie aangezien ze al jaren liggen en diverse verhuizingen hebben meegemaakt maar vooral omdat ik ze niet meer wil testen aangezien ik dan mijn ACER X3400 computer weer uit elkaar moet halen om ze te kunnen testen.
DUS: 9 modules bij elkaar voor netto € 30,- bij jouw thuis op de deurmat.
Dit zijn vaste prijzen en ik reageer niet op biedingen of om slecht enkele stuks te versturen want dit loont zich nooit met de verzendkosten van circa € 10,- die ik voor rekening neem.
Ook niet zeuren als er toevallig een module niet werkt, daar is de verkoop prijs ook naar
Alles in een koop voor € 60,- bij jouw op de deurmat.
Of doe een goed bod voor alle aangeboden DDR modules tezamen in een koop.
Te koop DDR geheugen
- De-Witte
- Has thanked: 223 times
- Been thanked: 279 times
Re: Te koop DDR geheugen
Ik heb besloten het DDR1 en DDR2 geheugen tegen kostprijs van de verzendkosten weg te doen zodat iemand die het nog nodig heeft het goedkoop in zijn bezit kan krijgen.
Update: ook het hier aangeboden DDR3 geheugen mag op deze manier van eigenaar wisselen.
Update: ook het hier aangeboden DDR3 geheugen mag op deze manier van eigenaar wisselen.
Als ik alles wist hoefde ik het hier niet te vragen