Welke forums heb jij @Peer76
Peer76
- Zorinhendrik
- Has thanked: 276 times
- Been thanked: 243 times
Re: Peer76
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
Stel je vraag heel eenvoudig en wij zoeken het uit. Uw computer is belangrijk!
- Zorinhendrik
Waaauw heel indrukwekkend.
Ik sta versteld van jouw werk @Peer76
Kan op dit ogenblik zelfs niet op woorden komen om te beschrijven wat ik nu voel.
Het interesseert me wel, zeker het spirituele.
Ik en mijn echtgenote zijn kinderen van het licht en zijn simpel van geest maar onderzoeken wel ons pad die we bewandelen.
Alleen ben ik niet snugger genoeg om moeilijke dingen te begrijpen.
Ik ben namelijk schizofreen en een stukje autist, maar krijg daar goede medicatie voor en om de 4 weken een spuit Xeplion.
Dat moet me helpen dingen proberen juist te interpreteren.
In ieder geval heel erg bedankt voor het delen van jouw forums.
Ik sta versteld van jouw werk @Peer76
Kan op dit ogenblik zelfs niet op woorden komen om te beschrijven wat ik nu voel.
Het interesseert me wel, zeker het spirituele.
Ik en mijn echtgenote zijn kinderen van het licht en zijn simpel van geest maar onderzoeken wel ons pad die we bewandelen.
Alleen ben ik niet snugger genoeg om moeilijke dingen te begrijpen.
Ik ben namelijk schizofreen en een stukje autist, maar krijg daar goede medicatie voor en om de 4 weken een spuit Xeplion.
Dat moet me helpen dingen proberen juist te interpreteren.
In ieder geval heel erg bedankt voor het delen van jouw forums.
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
- Roxmarie
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 21 times
Ja die flauwekul met trofeeën e.d. hoeft van mij ook niet. Maar je moet er maar net aan denken, en/of weten dat je dit kunt uitschakelen.
En @Zorinhendrik je bent slim genoeg, je hebt immers een heel forum over Zorin opgezet met goede, bruikbare tips dat wilde ik toch maar even zeggen.
En @Zorinhendrik je bent slim genoeg, je hebt immers een heel forum over Zorin opgezet met goede, bruikbare tips dat wilde ik toch maar even zeggen.
- Zorinhendrik
Dank je wel @Roxmarie , je moest eens weten hoeveel nachtelijke uurtjes ik daaraan heb besteed om handleidingen te maken.Roxmarie schreef: ↑04 sep 2023, 16:32 Ja die flauwekul met trofeeën e.d. hoeft van mij ook niet. Maar je moet er maar net aan denken, en/of weten dat je dit kunt uitschakelen.
En omdat Zorin steeds maar meer evolueert zou ik dat ook moeten doen.
- Peer76
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 25 times
Inmiddels heb ik alles van het masterforum in gouwepeer.nl geïmporteerd om zo 1 groot nieuw forum met diverse onderwerpen te creëren. Het importeren van het andere forum was op zich zo gedaan, maar daarna moest alles in de juiste volgorde worden gezet. Het resultaat mag er gelukkig zijnPeer76 schreef: ↑03 sep 2023, 22:27https://www.gouwepeer.nl/index.php
https://www.masterforum.nl/forum/index.php

www.gouwepeer.nl
@Peer76
Ik heb even gekeken maar vind wel wat rommelig.
Bovendien moet ik eerst uw goedkeuring krijgen alvorens ik kan antwoorden.
Nochtans heb ik via de mail geactiveerd.
Ook dat je geen computer bent kan ook beter want ik moet nogal veel keren iets klikken alvorens het lukt.
Je moet weten: de mensen hebben 3 seconde geduld bij een website en ik ben iemand die geen geduld heeft.
Ik heb even gekeken maar vind wel wat rommelig.
Bovendien moet ik eerst uw goedkeuring krijgen alvorens ik kan antwoorden.
Nochtans heb ik via de mail geactiveerd.
Ook dat je geen computer bent kan ook beter want ik moet nogal veel keren iets klikken alvorens het lukt.
Je moet weten: de mensen hebben 3 seconde geduld bij een website en ik ben iemand die geen geduld heeft.
- Peer76
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 25 times
Daar zal ik eens naar kijken. Ik heb het ingesteld dat er een vraag moet worden beantwoord vanwege de vele spamaccounts die zicht voorheen al hebben geregistreerd.
www.gouwepeer.nl