Ik denk dat iedereen zit te wachten op Zorin OS 17?
Zorin OS 17 zal een grote stap voorwaarts zijn.
Niet alleen de nieuwe onderbouw - Ubuntu 22.04 LTS, maar ook GTK 4
Ik ben dan ook benieuwd, of Zorin OS 17 sneller wordt en nieuwe thema's gaat bevatten.
Ik denk dat iedereen zit te wachten op Zorin OS 17?
- Zorinhendrik
- Has thanked: 263 times
- Been thanked: 237 times
Re: Ik denk dat iedereen zit te wachten op Zorin OS 17?
ik ben er ook zeer benieuwd naar.
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
Stel je vraag heel eenvoudig en wij zoeken het uit. Uw computer is belangrijk!
- geest
- Has thanked: 457 times
- Been thanked: 83 times
Ik wacht er ook op om mogelijk mijn 15 jarige pc nog 5 jaar te kunnen gebruiken.
Een dubbel boot met Windows 7 is nu het gedacht.
Voordat de vragen rijzen nee Windows 7 komt niet meer online vanaf anti virus het niet meer ondersteund maar nog veel bestanden en sommige dingen kunnen offline.
Die dubbel boot zou nodig zijn om beide besturingssystemen met die pc onderdelen te kunnnen laten opstarten.
Nu sparen voor nieuwe ingewanden.
Een dubbel boot met Windows 7 is nu het gedacht.
Voordat de vragen rijzen nee Windows 7 komt niet meer online vanaf anti virus het niet meer ondersteund maar nog veel bestanden en sommige dingen kunnen offline.
Die dubbel boot zou nodig zijn om beide besturingssystemen met die pc onderdelen te kunnnen laten opstarten.
Nu sparen voor nieuwe ingewanden.
Ik word op de hoogte gehouden als zorin 17 uitkomt dit kan je doen door de newsletterbrief te ontvangen?
Maar in ieder geval zal ik die nooit onmiddelijk updaten,voor ik zeker ben dat er geen buggs inzitten.
ik werk nu met windows11 in een dualboot met zorin os core 16.2 maar overweeg om w11 er toch af te gooien en ubuntu ernaast te zetten.

Maar in ieder geval zal ik die nooit onmiddelijk updaten,voor ik zeker ben dat er geen buggs inzitten.
ik werk nu met windows11 in een dualboot met zorin os core 16.2 maar overweeg om w11 er toch af te gooien en ubuntu ernaast te zetten.

https://www.zorin.be
- Abraham54
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 87 times
We zitten al in juli, het duurt onderhand feitelijk al te lang, vind ik.
Ik denk dat 2024 de nieuwste Ubuntu LTS-versie gaat uitkomen!
Ik denk dat 2024 de nieuwste Ubuntu LTS-versie gaat uitkomen!
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
- Zorinhendrik
De group Zorin OS is altijd een heel stuk later ± 1 en 1/2 jaar later.
Dus in 2022 kwam Ubuntu met een nieuwe versie 22.04 LTS
Zorin komt meestal een jaar en een half uit na de LTS van Ubuntu
Dus dat kan nog effe duren
Als de broers Zorin zeggen dat het half 2023 zal zijn mogen we denken dat het augustus of september zal zijn, dan zijn ze er nog vroeg bij.
Het team van Zorin Group heeft niet de ultieme middelen (geld) om meerdere ontwikkelaars (programmeurs) in te huren.
Dus in 2022 kwam Ubuntu met een nieuwe versie 22.04 LTS
Zorin komt meestal een jaar en een half uit na de LTS van Ubuntu
Dus dat kan nog effe duren
Als de broers Zorin zeggen dat het half 2023 zal zijn mogen we denken dat het augustus of september zal zijn, dan zijn ze er nog vroeg bij.
Het team van Zorin Group heeft niet de ultieme middelen (geld) om meerdere ontwikkelaars (programmeurs) in te huren.
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
- Abraham54
@Zorinhendrik - jouw verhaal is duidelijk.
Toch vind ik het vreemd, dat Zorin OS na al die jaren, niet meer ontwikkelaars uit de hele wereld erbij heeft gekregen.
Toch vind ik het vreemd, dat Zorin OS na al die jaren, niet meer ontwikkelaars uit de hele wereld erbij heeft gekregen.
Zouden ze dan beter geen sponsors zoeken, om hulp te vragen aan programmeurs?
Zoals abraham schrijft zo er in 2024 een nieuwe versie uitkomen van ubuntu, en als ik hendrick kan begrijpen en geloven zou zorin os pas in 2025 uitkomen met een update?Aangezien deze moet aangepast worden aan de nieuwe versie van ubuntu.
Zoals abraham schrijft zo er in 2024 een nieuwe versie uitkomen van ubuntu, en als ik hendrick kan begrijpen en geloven zou zorin os pas in 2025 uitkomen met een update?Aangezien deze moet aangepast worden aan de nieuwe versie van ubuntu.

https://www.zorin.be
- Zorinhendrik
@Abraham54 , ze krijgen geld uit de verkoop van Zorin OS Pro versies maar blijkbaar niet genoeg om meerdere programmeurs bij te nemen.
Het geld van de Pro versies gaat niet alleen naar de ontwikkeling van een nieuwe versie van Zorin OS maar ook naar onderzoek en programmering van nieuwe software.
Het geld van de Pro versies gaat niet alleen naar de ontwikkeling van een nieuwe versie van Zorin OS maar ook naar onderzoek en programmering van nieuwe software.
- Abraham54
Zie andere Linux versies en bijvoorbeeld Firefox, doorgaans onbetaalde vrijwilligers, omdat ze in een product geloven.