Beste forumbeheerders hoe denken jullie over een Vraag en Aanbod topic of te wel een Te Koop topic?
Een topic waar leden hun computer gerelateerde spullen kunnen verkopen dan wel een gevraagd aanbod bieden.
Een forum onderdeel wat, lijkt mij, aan de volgende dingen moet voldoen:
Duidelijke omschrijving met foto'(s) en vermelde ( vraag ) prijs van wat te koop aangeboden wordt, mag er op geboden worden? Is de prijs met of zonder verzendkosten.
De leden dienen een door jullie te bepalen tijd lid te zijn ( om dagjesmensen te weren ) en over een werkend email adres te beschikken en dienen via e-mail en/of telefonisch benaderbaar te zijn. Dit om oplichting tegen te gaan.
Jullie, het forum is / zijn natuurlijk niet aanspraakbaar voor wat er verkocht wordt maar bieden alleen maar de mogelijkheid ertoe.
Ik hoop zo goedkoop aan computer gerelateerde spullen te kunnen komen en deze ook weer te koop aan te kunnen bieden mits ik ze niet meer nodig heb.
Enfin gaarne verneem ik jullie reactie hierop.
gr Gerard.
Vraag en Aanbod
- Zorinhendrik
- Has thanked: 571 times
- Been thanked: 341 times
Re: Vraag en Aanbod
Dat is een goed idee De-Witte.
Ik zal dit samen met jou op poten zetten als je me wil helpen met het effectief maken van het forum onderdeel.
Ik bedoel wat er moet in staan.
Groetjes,
Hendrik
Ik zal dit samen met jou op poten zetten als je me wil helpen met het effectief maken van het forum onderdeel.
Ik bedoel wat er moet in staan.
Groetjes,
Hendrik
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
Stel je vraag heel eenvoudig en wij zoeken het uit. Uw computer is belangrijk!
- Zorinhendrik
Hey De-Witte,
Kijk eens hier of dit goed is en wat er nog kan aan veranderd worden of bij moet.
Kijk eens hier of dit goed is en wat er nog kan aan veranderd worden of bij moet.
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
- De-Witte
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 279 times
Ziet er top uit Hendrik en mag wat mij betreft van het slot zodat ik mijn eerste spulletjes kan plaatsen
Als ik alles wist hoefde ik het hier niet te vragen
- Zorinhendrik
Hey De-Witte, dat topic dat ik zelf had gemaakt blijft gesloten, het is gewoon een beetje uitleg.
Klik op de link en je kan dan een nieuw topic in dezelfde rubriek starten door op "Nieuw onderwerp" te klikken
Klik op de link en je kan dan een nieuw topic in dezelfde rubriek starten door op "Nieuw onderwerp" te klikken