Wat is het probleem?
- Peer76
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 107 times
Re: Wat is het probleem?
Het is wel heel erg rustig op dit forum. Zijn er nog veel forumleden op vakantie?
edit:
Ik las zojuist het volgende:
edit:
Ik las zojuist het volgende:
Zijn er misschien forumleden die sinds die 3,5 dagen uitval weg zijn gebleven, niet wetende dat het forum daarna weer terug is gekomen?
www.gouwepeer.nl
Als er geen melding stond omdat dit op voorhand iedereen te waarschuwen,is dat normaal?Toen de site overgenomen is wilden ze met goede bedoelingen enjkele veranderingen aanbrengen, en dit is een klein beetje verkeerd afgelopen?En dat er geen leden is blijkt dat zorin gebaseerd is op ubuntu en dat bijna alle handelingen tussen beide hetzelfde zijn? moest zorin onafhankelijk zijn van ubuntu en co had dit een groot verschil geweest?
en ik vermoed ook dat er velen zijn die zorin maar niets vinden en een andere versie uit proberen,
- Peer76
Ik volg deze zin niet helemaal. Bedoel jij dat er vooraf een melding gemaakt zou moeten worden dat het forum een paar dagen offline zou zijn?
???
www.gouwepeer.nl
ik wil daarmee zeggen @Peer76 indien zorin os core zijn eigen software en codes zo hebben dat dit dan wel een verschil had kunnen maken?
Toen ze enkele dagen (3) offline waren zag je enkel een witte pagina en met een error melding, ik weet dat het mogelijk is dat je een zin kan plaatsen om dit aan te geven?
Toen ze enkele dagen (3) offline waren zag je enkel een witte pagina en met een error melding, ik weet dat het mogelijk is dat je een zin kan plaatsen om dit aan te geven?
- Peer76
In de mobiele weergave loopt forumdeel "Problemen en Oplossingen" tegen een probleempje aan. In plaats van het onderwerp als eerste te plaatsen stat nu de tekst "Geen ongelezen berichten" als eerste. En het lijkt alsof er een afbeelding niet geladen kan worden.
Op mijn pc kan ik dit beeld niet terug krijgen. Eenmaal ingelogd heb ik Prosilver als stijl.
Op mijn pc kan ik dit beeld niet terug krijgen. Eenmaal ingelogd heb ik Prosilver als stijl.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20230926_061749_Samsung Internet.jpg (425.92 KiB) 3317 keer bekeken
www.gouwepeer.nl
- Abraham54
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 164 times
- Peer76
Ik heb daar inmiddels ook antwoord gegeven. Wie weet herkent iemand het probleem.
www.gouwepeer.nl
- Peer76
En inmiddels nog een nieuwe reactie bij geplaatst. Misschien kan jij de cache eens legen in het beheerderspaneel @Zorinhendrik? Ik lees op het phpBB forum namelijk iets over een extentie (die is verwijderd?) waardoor de niet aanwezige afbeelding op word gevraagd. Mocht die extentie wel aanwezig zijn dan zou je eens kunnen kijken wat er gebeurd als het word uitgeschakeld.
www.gouwepeer.nl
- Zorinhendrik
- Has thanked: 595 times
- Been thanked: 341 times
Ik heb het cache leeg gemaakt
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
Stel je vraag heel eenvoudig en wij zoeken het uit. Uw computer is belangrijk!
Stel je vraag heel eenvoudig en wij zoeken het uit. Uw computer is belangrijk!
- Peer76
Het legen van de cache heeft helaas geen oplossing geboden. De niet aanwezige afbeelding blijft opgevraagd worden door het forum zelf.
www.gouwepeer.nl