Zorin OS 16 -start traag op [Opgelost]
Re: Zorin OS 16 -start traag op
Ga naar /etc/xdg/autostart/
Kijk daar of hplip-systray.desktop te zien is en zo ja kan je met de rechtermuisknop op verwijderen klikken.
Kijk daar of hplip-systray.desktop te zien is en zo ja kan je met de rechtermuisknop op verwijderen klikken.
heb daar eens naar gezocht via startmenu, en dat ingetypt maar niets te zien of welke weg moet ik volgen?
- d'anvers
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 52 times
Open de verkenner>>>klik op andere locaties>>>>klik op computer>>>klik op de map ETC>>>scrol naar beneden tot je de map XDG tegenkomt>>>>klik op de map autostart >>> Kijk daar of hplip-systray.desktop te zien is en zo ja kan je met de rechtermuisknop op verwijderen klikken.
- d'anvers
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 52 times
Als het er niet bij staat weet ik verder geen raad geen kennis van printers.
Laat het over aan andere helpers.
Laat het over aan andere helpers.
ja toch bedankt normaal heb ik daar geen last van is eenmaal per dag tijdens het opstarten verder blijft deze gewoon opstaan en valt hij in slaapstand, maar we zullen het wel vinden zeker

Ik heb een hp driver geinstalleerd en weer opgestart, en nu zie deze melding niet.Maar toch maar effe afwachten?
Als alles in orde is dan best back-up maken met Timeshift en dan zie je O en dat betekend dat je zelf had gemaakt. Is er iets fout dan kan je gemakkelijk terug zetten.