snelkoppeling url op de desktop

Heeft u een meer algemene vraag of weet u niet waar u uw vraag moet stellen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Paul Palamos
Been thanked: 2 times

snelkoppeling url op de desktop

Bericht door Paul Palamos »

goedemiddag,
toch overgegaan op zorin 16.3 pro , ik gebruikte de lite versie, nu de normale versie.
Waar je in de lite versie heel gemakkelijk een snelkoppeling op je buroblad kon maken, van een url bijvoorbeeld, lukt me dit nu nog niet.

iemand een tip

dankje

farud

Re: snelkoppeling url op de desktop

Bericht door farud »

klik met je rechtermuisknop op een leeg plekje op u bureaublad,ga met je pijltje en wijs op nieuw aanmaken je ziet links een vakje met verschillende mogelijkheden.Ga met je muis naar koppeling locatie klik erop dat gaat open op de bovenste regel zet je de naam
op de onderste regel plak je de url en klik op oke

en er staat een snelkoppeling op je bureaublad, en als je daar op klikt ga je rechtstreeks naar die site of winkel?

succes
stegiman
Has thanked: 13 times
Been thanked: 218 times

Bericht door stegiman »

Waarom gebruik je snelkoppeling voor url?
Huidige browser zijn tegenwoordig veel slimmer geworden en kunnen meestal al raden waar je naar toe wilt.
Vroeger was dat beter maar nu is dat echt veroudert .
Paul Palamos
Been thanked: 2 times

Bericht door Paul Palamos »

farud schreef: 12 okt 2023, 16:35 klik met je rechtermuisknop op een leeg plekje op u bureaublad,ga met je pijltje en wijs op nieuw aanmaken je ziet links een vakje met verschillende mogelijkheden.Ga met je muis naar koppeling locatie klik erop dat gaat open op de bovenste regel zet je de naam
op de onderste regel plak je de url en klik op oke

en er staat een snelkoppeling op je bureaublad, en als je daar op klikt ga je rechtstreeks naar die site of winkel?

succes
sorry voor de late reactie. ik ga ermee aan de slag. Dank u!
Plaats reactie

Terug naar “Algemene vragen”