Hoi mede linux-ers jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik (nogal) druk bezig ben op het Forum met allerhande posten.
Uiteindelijk ben ik dan voor het eerst vandaag helemaal met Linux dus zonder Windows te gebruiken met een post klaar gekomen die voorlopig ook mijn laatste wel weer zal zijn.
Uit dankbaarheid (en een beetje de eeuwige roem ) heb ik deze medewerking (mijn posten) gedaan richting het forum (en eventuele hopelijk veel nieuwe dan wel oude gebruikers).
Ik ben hier mee begonnen omdat ik me in de wijsvinger gezaagd had en ben daar aan geopereerd wat weer goed aan het genezen is, zoals jullie aan mijn typewerk wel gemerkt hebben.
Ik ben klaar, althans mijn PC is klaar, net niet perfect omdat ik voor het downloaden uiteindelijk toch weer naar Windows moet switchen totdat mijn Avast AV Premium Abbo verlopen is want daarna wordt het echt 100% Linux met ClamXT als antivirus en een VPN Abonnement (weet nog niet welke) om mij te laten verdwijnen tussen de massa op ons mooie WWW.
Ik vond het wederom een eer om aanwezig te mogen zijn en zodra ik ergens mee zit of niet meer verder weet op mij Linux PC kom ik graag weer ff terug (ik was dan ook al een tijdje weggeweest toch).
Dus.....afscheid, is weer zo een zwaar woord, en meldingen komen vanzelf binnen, maar ik heb zoveel hobby's en omdat ik elke middag uit pure vermoeidheid een paar uurtjes slaap veel te weinig tijd om alles alle aandacht te geven. Mijn handen weer jeuken, het bouwpakket al weken klaar ligt en niet kan wachten om mijn zelfbouw zaagtafel af te maken die heel goed werkt (heb me er tenslotte mee in de jatten gezaagd)
Donderdag gaan we ons derde adoptie hondje in Eindhoven Airport ophalen waardoor ik ook weer meer aan de wandel moet van en met vrouwlief en de kids (hondjes).
Maar ja dus, voor voorlopig zeg ik tabee, het ga jullie allemaal goed, willen jullie iets van mij weten dan weet je ook waar ik te vinden ben (email ff via het forum). Maar anders blijf gezond en hopelijk zien we ons nog eens terug.
En denk hieraan Rookworst zonder R is ook worst. De winter maandjes zijn bijna voorbij dus hoogtijd om weer een andere hobby op te pakken, op het najaar kom ik vast en zeker weer terug.... mocht ik er nog zijn natuurlijk want op onze leeftijd staan we allemaal korter bij de hemelpoort dan bij de krib.
Tot wederzien, met vriendelijke groet, Gerard aka De-Witte.
Hij kwam zag en overwon....
- Zorinhendrik
- Has thanked: 595 times
- Been thanked: 341 times
Re: Hij kwam zag en overwon....
Wel Gerard (@De-Witte ,
Ik en ook het hele forum is je ontzettend dankbaar.
Alleen had ik nog een vraagje maar dat zal ik je dan mailen.
Het ga je goed en wij kijken er naar uit als je hier weer actief bent.
Van harte bedankt voor jouw posten en ik heb weer heel wat geleerd.
Niet alleen van jou maar ook van andere leden die op jouw post antwoorden hebben me dingen bijgeleerd.
Niet vaarwel maar tot ziens. Je bent een prachtige mens!
Niet alleen van jou maar ook van andere leden die op jouw post antwoorden hebben me dingen bijgeleerd.
Je bent niet alleen, er zijn meerdere voor jou geweest en er zullen nog anderen na jou komen.
Stel je vraag heel eenvoudig en wij zoeken het uit. Uw computer is belangrijk!
Stel je vraag heel eenvoudig en wij zoeken het uit. Uw computer is belangrijk!
- De-Witte
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 312 times
Re: Hij kwam zag en overwon....
Merci voor dit warme bericht , vragen via e-mail of persoonlijk bericht staat voor iedereen vrij en ik zal deze altijd beantwoorden.Zorinhendrik schreef: ↑08 feb 2024, 00:42 Wel Gerard (@De-Witte ,
Als voorlopig echt laatste dan nog ff dit:
Houd jij net zoals ik van een mooi bureaublad installeer dan eens de Bing Wallpaper app vanuit de software winkel.
Elke nieuwe dag een fris uitziend bureaublad, voor Windows, Mac, Android en Yes ook Linux.
Hebben we toch nog wat moois van die Windows boer uit Amerika.
Het werkt zo: installeer via de software winkel de app en start deze met je Windowstoets+bi je ziet dan gelijk de app als eerste staan en klik hierop. Klik daarna op de afbeelding van de I-mac om het bureau blad te installeren en ga naar instellingen(schuifregelaars rechts) welke je voor ons Europeanen op Germany (Duitsland) zet.
That's It, elke dag een nieuwe achtergrond.
Gerard.
Als ik alles wist hoefde ik het hier niet te vragen